תעודת משלוח

תעודת משלוח יש לערוך עבור כל משלוח סחורה מהעסק שהינה מלאי עסקי,

כולל הובלת סחורה שטרם נמכרה ואין זה משנה אם הסחורה נשלחת ברכבו של בעל העסק או ברכב אחר.

במידה ונערכה חשבונית על הסחורה שנשלחת, אין צורך לערוך בנוסף גם תעודת משלוח.

מה צריכה לכלול תעודת משלוח ?

1. בדפוס: פרטי העסק כולל שם ומספר תיק.
2. תאריך המשלוח.
3. שם הלקוח וכתובתו. במידה וכתובת הלקוח ידועה אז אין חובה לרשום אותה.
4. תיאור וכמות הסחורה.
5. חתימת השולח.

עבור הובלת סחורה שטרם נמכרה, יש לנהל סדרה נפרדת של תעודות משלוח.



דף בית   |   אודות המשרד   |   פתיחת עסק חדש   |   מידע למעסיקים   |   צור קשר   |   חדשות   |   תנאי שימוש

ש.ד. מיסוי וחשבונאות. קפלן 12 תל-אביב 64734
טלפון: 03-5371757     פקס: 03-5377922

נבנה ע"י LesArtisT